יום רביעי, 19 באוקטובר 2011

אקרמן מטבחים מציגה: דלתות מעוצבות - טרנד שבא עם איכות




בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר בתים פרטיים ומוסדות ציבור {מוזיאונים ובתי כנסת} שמציגים בכניסותיהם דלתות מעוצבות . הדבר מאפשר להם להמחיש בפני האורחים את האווירה שמחכה להם בפנים. הדבר מאפשר לדיירים בבתים פרטיים להביע טעם אישי עם חלונות ויטראז'.

דלתות מעוצבות  מיוצרות לפי הדרישות של הקונים – עדינות או מהודרות, עם אלמנטים דקורטיביים או עם עיטורים. בתי כנסת רבים בוחרים להזמין  דלתות עם שילוב של אלמנטים דתיים או מסורתיים.

הציפיות מהדלתות
חשוב שתהיינה  נוחות לפתיחה ולסגירה עם מעצורים למניעת טריקת הדלתות. המנעולים חייבים להיות מיצרן עם תו תקן וחשוב שהדלתות תהיינה אטומות נגד קור וגשם וירחיקו יתושים ומזיקים. בעלי בתים דורשים מהיצרנים שהדלתות תעמודנה בפני רעשים מבחוץ ומפני מוסיקה רועשת מהשכנים.

השירות והיצרנים
מעצבים ויועצים עוזרים לבחור דלתות מעוצבות  בשלל צבעים ובסגנונות שונים. ניתן לבחור שילוב של עץ ומתכת או עץ וזכוכית. ניתן לשלב ציפויים דקורטיביים.

הטרנד החדש הוא לשלב זכוכית בדלתות רבות. הזכוכית מאפשרת חדירת אור לתוך הבית.  משפחות רבות מעוניינות שהדלתות המעוצבות  תשתלבנה עם עיצוב הפנים. משפחה אחת חזרה לארץ לאחר שהות ארוכה בדרום אמריקה וחזרה עם רהיטים מעור משובח. כל הרהיטים היו בצבע אדום לוהט. הם דרשו מהקבלן שכל הדלתות בבית החדש יהיו דלתות מעוצבות  עם אלמנטים מיוחדים.  המעצבים תכננו וביצעו את העבודה בהתאם.

עיצוב באופן כללי הוא תהליך הכרוך בבחירת הסגנון, הנה מעט השראה לגבי סגנון עיצוב מטבחים.

נקודה למחשבה – קניית דלתות פנים הינה תהליך הכרוך בשיקולים בטחוניים ועיצוביים יחד עם שיקולי פרטיות, מומלץ להתאים את עיצוב הדלת אל איזור האירוח והכניסה לבית, כך למשל בעיצוב מודרני נוכל להשתמש בגוונים חדים ומבריקים, ובעיצוב כפרי בגווני עץ.

עלויות היצור הגבוהות
היות וכל  הזמנה היא מיוחדת ולפי דרישות , העלות תהיה גבוהה. שלא כמו בדלתות סטנדרטיות, דלתות מעוצבות מחייבות טיפול מיוחד. המעצבת אמורה להיפגש עם בני המשפחה ולשמוע על העדפתם, על סוגי הריהוט והמטבח ועל האווירה שתשרור בפנים.

היא תציע להם אלמנטים מיוחדים לקישוט הדלתות. ישנם יצרנים שיתאימו כל חדר בדירה לפי ההעדפות של בני המשפחה.
דלתות מעוצבות מהוות מין כרטיס ביקור של הבית. יש מי שטוען שלפי דלת הכניסה הוא יכול להכיר תכונות והעדפות של הדיירים. דלת עם עץ בהיר מצביעה על משפחה שקטה. דלת צבעונית עם צבעים חזקים מצביעה על אנשים צעירים שאוהבים מוסיקה מודרנית.

המאמר נכתב על ידי צוות פורטל השוואות מחירים אקרמן מטבחים - עיצובים וטיפים.
מאת רועי אקרמן, מנכ''ל פורטל אקרמן מטבחים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה